zondag 13 maart 2011

Verzoeken aan SP: aan dovemansoren gericht

Deze blog is overgenomen van mijn politieke blog op hyves

Gepubliceerd op dinsdag 8 maart 2011
Vanaf 25 februari ben ik bezig met de SP landelijk en lokaal te verzoeken mijn reacties, uit de tijd dat ik nog voorzitter was van de toen geheten SP Westelijke Mijnstreek, te verwijderen dan wel mijn naam onherkenbaar te maken. Alleen Rood en weblog Jan Marijnissen (met pijn en moeite overigens) van de SP hebben tot nu toe mijn verzoeken uitgevoerd. Bij de SP Heerlen is het nog steeds niet geschiedt.

Wat is er toch zo lastig aan het verwijderen dan wel onherkenbaar maken van mijn naam in de reacties die in 2006 zijn geplaatst? Of wil men soms niet luisteren? Het lijkt erop dat het bij SP Heerlen aan dovemansoren is gericht. Na de carnaval zal ik nogmaals het verzoek doen, maar dan hoop ik wel op een spoedige uitvoering van mijn verzoek.

Bij de weblogbeheerder van Jan Marijnissen ging het wat moeizamer, maar na nog een keer met klem het verzoek te doen, werd er wel uitvoering aan gegeven. De reactie op mijn laatste en dwingende verzoek werd geagiteerd gereageerd. Het lijkt erop dat men bij de SP op zijn teentjes is getrapt, maar er luidt ook een gezegde: wie niet luisteren wil moet voelen.

Bij mij is hierdoor nog meer het besef gekomen dat ik er goed aan heb gedaan in 2007 om de SP (lokaal) de rug toe te keren. Men wil alleen maar van haar eigen gelijk uitgaan en heeft vooral moeite met luisteren gezien bovenstaande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten